Pracownia stylizacji mebli w Internecie. Jak pisać teksty, które budują markę i sprzedają?

Do rozmowy zaprosiłam copywriterkę Kasię Zubrzycką-Sarnę. Kasia jest autorką podręcznika i szablonów: „Blog Box. Pisz jak ekspertka!” oraz jedną z autorek społecznościowej książki „Chcę WWWięcej. Jak zarabiać online na swojej wiedzy?”.

Rozmawiałyśmy o tym jak i o czym pisać w Internecie, żeby (jak to mówi Kasia) teksty gilgały czytelników w serducho (i portfel).

Wśród tematów, które poruszyłyśmy były:

  • jak napisać dobry post sprzedażowy w social mediach?
  • co (w kontekście tekstowym) powinna zawierać dobra strona www?
  • czy warto w dzisiejszych czasach prowadzić blog?
  • co da nam blog czego nie dadzą social media?
  • czy darmowe treści, dzielenie się wiedzą w Internecie pozbawi nas klientów?
  • jak wygląda współpraca z copywriterką?

Zapraszam do obejrzenia wywiadu na YouTube:

Jeżeli masz jakieś pytania lub chcesz się podzielić swoimi refleksjami na temat rozmowy zapraszam Cię do zostawienia komentarza pod artykułem lub filmem na YouTube.

Odbierz prezent!

Zapisz się na mój newsletter, a otrzymasz videotutorial. Dowiesz się z niego jak w prosty sposób, samodzielnie, z kilku łatwo dostępnych produktów, stworzyć własną farbę „one-step paint” (malujesz bez konieczności gruntowania i lakierowania, szybko i skutecznie)

Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *