Pracownia stylizacji mebli w Internecie. Jak pisać teksty, które budują markę i sprzedają?

Do rozmowy zaprosiłam copywriterkę Kasię Zubrzycką-Sarnę. Kasia jest autorką podręcznika i szablonów: „Blog Box. Pisz jak ekspertka!” oraz jedną z autorek społecznościowej książki „Chcę WWWięcej. Jak zarabiać online na swojej wiedzy?”.

Rozmawiałyśmy o tym jak i o czym pisać w Internecie, żeby (jak to mówi Kasia) teksty gilgały czytelników w serducho (i portfel).

Wśród tematów, które poruszyłyśmy były:

  • jak napisać dobry post sprzedażowy w social mediach?
  • co (w kontekście tekstowym) powinna zawierać dobra strona www?
  • czy warto w dzisiejszych czasach prowadzić blog?
  • co da nam blog czego nie dadzą social media?
  • czy darmowe treści, dzielenie się wiedzą w Internecie pozbawi nas klientów?
  • jak wygląda współpraca z copywriterką?

Zapraszam do obejrzenia wywiadu na YouTube:

Jeżeli masz jakieś pytania lub chcesz się podzielić swoimi refleksjami na temat rozmowy zapraszam Cię do zostawienia komentarza pod artykułem lub filmem na YouTube.

Zapisz się do newslettera, a otrzymasz w prezencie e-book z narzędziami do odnawiania mebli oraz rekomendacjami dotyczącymi wyposażenia domowego warsztatu.

Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Odbierz narzędziownik w prezencie na 6. urodziny Blankowni 🥳

X